čtvrtek 31. května 2012

Kuřecí prsa na kari s bramborovým knedlíkem

Listovala jsem dnes doma kuchařkou a přemýšlela jsem co uvařím. Asi v její půlce mě to přestalo bavit a rozhodla jsem se uvařit jídlo, jehož fotka mě zaujala jako první. A tak mám dneska pro vás tohle chutné maso se zeleninou.

Co budeme potřebovat? (porce pro 1 osobu)
  • 150ml vody
  • 300g mražené zeleniny (mrkev, brokolice, květák)
  • 1 lžíce másla
  • 1 polévková lžíce hladké mouky
  • kuřecí prso
  • kari koření
  • sůl
  • pepř
  • olej
Postup:
Zeleninovou směs si podusíme v hrnci se 150ml vody. Pak si trochu vody z hrnce dáme do misky ve které rozmícháme hladkou mouku. Zeleninu zjemníme máslem a nalijeme zpět vodu s moukou na zahuštění. Zeleninu dle chuti osolíme a opepříme. Na pánvi si rozpálíme olej na kterém z obou stran osmažíme kuřecí prsa, které jsme si ochutili solí, pepřem a kari kořením. 

Kuřecí prso podáváme se zeleninou a bramborovým knedlíkem. Na něj naleznete recept zde. Jen nezapomeňte, že tentokrát děláte jen knedlík a ničím ho neplníte :-)
Dobrou chuť!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!