středa 11. července 2012

Pečená krkovice na bramborách

Hlásím se po dlouhé pauze, která byla způsobena mou dovolenou, kde jsem neměla k dispozici internet. Teď už ale bude na vás opět čekat každý den jeden nový recept tak, jak jste byli doposud zvyklí. A pokud byste se chtěli podívat co za dobroty jsem ochutnala v Bulharsku, můžete se podívat zde. Taky jsem pro vás upravila vzhled blogu a musím říct, že mě se moc líbí. Doufám, že spokojeni budete i vy. A teď už slíbený recept.
Co budeme potřebovat?
  • 4 plátky krkovice
  • 8středních brambor
  • 2 natě z jarní cibulky
  • 1 cibule
  • 10dkg slaniny nakrájené na plátky
  • olej
  • sůl
  • pepř
  • country koření
Postup:
  1. Krkovičku si naklepeme, z jedné strany osolíme a z druhé strany posypeme country kořením.
  2. Plech mírně pokapeme olejem, uvařené brambory ve slupce oloupeme, nakrájíme na plátky a rozložíme na plech. Mírně osolíme a posypeme pepřem. 
  3. Brambory posypeme na proužky nakrájenou cibulí a nakrájenou slaninou na kterou položíme maso a nakonec posypeme nakrájenou natí z jarní cibulky a opět pokapeme trochou oleje a přilijeme 1 - 2 dcl vody. 
  4. Takto připravený plech zakryjeme alobalem a pečeme asi 30 minut při 160°C, poté alobal odkryjeme a asi 10minut dopékáme do měkkosti masa.

Už během pečení jsem chodila kolem trouby jako mlsná kočka, ale počkala jsem si a výsledek stál za to.
Dobrou chuť!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!