pondělí 16. července 2012

Karbanátky s bylinkovým sýrem

Dneska u nás skoro celý den pršelo a tak mi nevadilo trávit v kuchyni nějaké ten čas, zvlášť když jsem si pak mohla pochutnat na této dobrotě. Kdo čte můj blog pravidelně mohl vypozorovat, že kombinace masa, sýru a zeleniny je pro mě jedna z nejlepších. A tuhle kombinaci mám pro vás nachystanou i dnes.
Co budeme potřebovat? (na 1 porci)
  • 100g mletého hovězího masa
  • špetka soli
  • špetka pepře
  • špetka sladké mleté papriky
  • 2  lžíce čerstvého bylinkového sýra (já použila cottage a nasekala jsem do něj petržel a pažitku)
  • 2 cherry rajčata
  • 1 lžíce nadrobno nasekané cibulky
  • olej
  • bylinky na ozdobu
  • 2 - 3 plátky slaniny
Postup:
  1. Mleté maso smícháme se solí, pepřem, paprikou a 1 lžící sýra a utvoříme karbanátek. Kolem jeho okrajů obalíme 1 - 2 plátky slaniny a upevníme párátkem, aby se nám slanina nerozjela. 
  2. Na pánvi si rozpálíme lžíci oleje, na kterém dozlatova osmažíme cibulku, kterou pak vyndáme.
  3. Na pánev přilijeme opět lžíci oleje a osmažíme karbanátek z každé strany tak 5 minut.
  4. Pak karbanátek vytáhneme a osmažíme zbylou slaninu dokřupava a krátce ohřejeme osolená a opepřená cherry rajčata.

Karbanátek na talíři ozdobíme cherry rajčátky, chipsem slaniny a zbylou lžící čerstvého bylinkového sýra.
Nejlépe karbanátek chutná s bramborovou kaší.
Dobrou chuť!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!