středa 25. července 2012

Listové šátečky s nivou

Krásný večer všem,

dnes jsem dlouho přemýšlela, jaký recept mám zveřejnit. A protože tu dlouho nebyla žádná chuťovka, padla volba právě na ni. Úžasné na této dobrotě je, že si můžete náplň upravit podle svého, ale pokud vyzkoušíte tu mou a pak mi napíšete do komentáře nebo na facebook jak vám chutnala, budu jedině ráda.



Co budeme potřebovat?
  • listové těsto
  • kukuřice z plechovky
  • niva
  • trvanlivý salám krájený
  • hladká mouka na posypání
  • rozšlehané vejce na potření
  • kečup
Postup:
  1. Listové těsto si rozválíme na pomoučeném vále a vykrojíme z něj čtverce asi o hraně 10 cm.
  2. Doprostřed každého čtverce dáme trochu kečupu, kolečko salámu, lžičku kukuřice a lžičku strouhané (nebo nadrolené) nivy.
  3. Kraje čtverců potřeme vajíčkem a rohy čtverců přehneme ke středu. Spoje trochu přimáčkneme, aby nám náplň během pečení nevytekla. Nakonec šátečky potřeme vajíčkem.
  4. Pečeme při 200°C dozlatova - asi 10 minut.


Já tyhle chuťovky miluji a je skvělé, že pokud je připravíte například pro návštěvu, tak je i zasytí a nikdo od vás nepojede domů hladový.
Petra 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!