středa 10. října 2012

Čokoládové muffiny s lentilkami

Dneska jsem měla tvořivou, ale protože nic se nemá přehánět, tak jsem zvolila lehkou formu, a to moje oblíbené muffiny s oblíbenými lentilkami. Bohužel jsem však druhý balíček lentilek stačila sníst dřív než jsem pekla, tak jsem musela trochu improvizovat, ale i tak si myslím, že výsledek je více než dobrý. Recept vám napíšu tak jak jsem jej vymyslela ještě s dvěma balíčky.
 
Co budeme potřebovat?
  • 2 hrníčky polohrubé mouky
  • 1 hrníček mléka + 4 lžíce
  • 1/3 hrníčku oleje
  • 2 lžíce moučkového cukru
  • 2 lžičky prášku do pečiva
  • 1/2 tabulky hořké čokolády
  • 2 balení lentilek (takové ty krabičky)
  • 2 vejce

Postup:
  1. Ve velké míse si smícháme mouku, mléko, olej, cukr, prášek do pečiva a vejce.
  2. Všechny ingredience důkladně promícháme.
  3. Formu na muffiny si vyložíme papírovými košíčky.
  4. Čokoládu si rozpustíme na vodní lázni se 4 lžičkami mléka a přimícháme do těsta.
  5. Na dno každého košíčku dáme trochu těsta, pak dáme 2 - 3 kousky lentilek a těsto dolijeme téměř do vrchu košíčku (viz obrázek). 
  6. Nakonec ozdobíme opět lentilkami.
  7. Pečeme při 180°C asi 30 minut.
  8. Hotové muffiny poznáme tak, že zapíchneme dřevěnou špejli, která po vytáhnutí na omak nelepí.


Muffinky jsou výborné, na pohled krásné a myslím, že ten kdo má děti tak je může zapojit do zdobení lentilkami.
Přeji vám krásnou středu!

Petra

2 komentáře:

  1. O víkendu chci zrovna dělat muffinky, tak aspoň mám o starost míň s vybíráním jaké :) super!

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem tě inspirovala. Tak ať chutnají!

      Vymazat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!