úterý 2. října 2012

Gnocchi s cuketovou omáčkou

Fanoušci na facebooku ví, že jsem měla už krizi a netušila jsem na jaký způsob upravit cuketu, kterou mě zásobují rodinní příslušníci a známí. Tentokrát mě ale něco osvítilo a musím říct, že to co se mi podařilo uvařit bylo spontánní a přitom opravdu dobré. Takže jestli máte ještě doma cuketu tak tento recept určitě vyzkoušejte.
Co budeme potřebovat?
  • 1 malá cuketa (nebo půlka větší) - celkem asi 3 hrníčky cukety nakrájené na půlměsíčky
  • špetka soli
  • špetka pepře
  • 1 lžička tymiánu
  • 1/2 kelímku smetany
  • 1 malý rajčatový protlak
  • 1 balení gnocchi
  • 3 lžíce olivového oleje
  • 200g mletého masa
  • 2 jarní cibulky
Postup:
  1. Na pánvi si rozpálíme olej, přidáme nakrájenou cuketu na půlměsíčky, cibulky nakrájené na malé kolečka, sůl, pepř, tymián a restujeme asi 5 minut.
  2. Pak přidáme mleté maso a restujeme dalších 5 minut.
  3. Během této doby si dáme vařit osolenou vodu na gnocchi, které si pak uvaříme podle návodu.
  4. K cuketě přidáme protlak, promícháme a 2 minutky povaříme.
  5. Pak přilijeme smetanu a ještě 2 minuty prohřejeme.
  6. Jako poslední do omáčky přidáme uvařené a gnocchi, které s omáčkou promícháme.
Nemůžu říct nic jiného, že tohle jídlo je výborné a všem ho doporučuji. Už jen z toho důvodu, že kombinace smetany a protlaku je vážně skvělá. Jídlo si můžete ozdobit strouhaným sýrem dle vlastí chuti.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!