středa 31. října 2012

Vepřový burger s česnekovým dipem

Milovníky zdravého jídla prosím, aby nyní opustili tyto stránky, protože je možná čeká infarkt a nebo obrovská chuť na něco nezdravého. Pokud zůstanete, je to na vlastní nebezpečí, ale mě to samozřejmě potěší, protože to bude znamenat, že se zajímáte o můj další recept. Předem chci upozornit, že hranolky jsou dělané bez oleje v troubě, takže přeci jen záplava tuku v tomhle receptu není. Tolik k omluvám, upozorněním a teď už k samotnému jídlu, na které jsem dostala obrovskou chuť a proto vás dnes čeká tento recept. Použít vepřové maso na hamburger je skoro hřích, ale když doma není ani drůbeží a ani hovězí, tak se nedá svítit. A v čem je ten dnešní výjimečný? V kombinaci koření a v česnekovém dipu.
Co budeme potřebovat?
  • 100-150g vepřového mletého masa
  • špetka soli
  • špetka pepře
  • špetka libečku
  • špetka majoránky
  • špetka sušeného česneku
  • 3 stroužky prolisovaného česneku
  • 1 lžička majonézy
  • 3 trojúhelníčky taveného sýra
  • olej na smažení
Postup:
  1. Mleté maso smícháme se solí, pepřem, libečkem, majoránkou a sušeným česnekem. 
  2. Vytvarujeme hamburger a smažíme z obou stran asi 10 minut.
  3. Mezi tím si vyšleháme tavený sýr s majonézou a prolisovaným česnekem.
Hotový burger podáváme v housce se zeleninou dle vlastní chuti. Já přidala i plátek sýra. Housky potřeme česnekovým dipem, který si můžete dát případně i na hranolky stejně jako já . Tak a teď jdu se psem "běhat" kolem bloku, protože po takovém vydatném obědě je to potřeba. Ale chuťové buňky byly uspokojeny, tak to stálo za to.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!