pondělí 1. října 2012

Kuřecí čtvrtky na zelenině

Taky  znáte ten stav ledničky těsně před nákupem a přitom víte, že musí ještě něco uvařit? Tak to se mi stalo opět dnes. Potřebovala jsem teplou večeři pro svou drahou polovičku, protože celý den je v práci a jsem zastáncem toho, že jedno teplé jídlo denně být musí. A tak jsem prohrabala mražák, ledničku a všechny skříňky s potravinami a přemýšlela co uvařit. No, myslím, že to nakonec nedopadlo až tak špatně.
Co budeme potřebovat?
  • 2 kuřecí čtvrtky 
  • 1 bílá paprika
  • 2 rajčata
  • 2 jarní cibulky
  • 1 lžička sušeného česneku
  • 1 lžička koření na kuře
  • 2 lžíce másla
Postup:
  1. Kuřecí čtvrtky omyjeme, osušíme a dáme do pekáčku. 
  2. Maso posypeme česnekem a kořením na kuře.
  3. Zeleninu nakrájíme na malé kousky a obložíme jí kuřecí maso.
  4. Na každou čtvrtku dáme lžíci másla, podlijeme asi 2dcl vody a pečeme při 160°C přibližně 90 minut.
  5. Během pečení nezapomínáme polévat maso a zeleninu, aby se nám jídlo nevysušilo.
Jako přílohu jsem zvolila kaši, která krásně pojme vzniklou šťávu.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!