neděle 7. října 2012

Vepřový plátek s cibulí

Dnes jsem měla opět chuť na pořádný kus masa a tak jsem si na večeři připravila vepřový plátek s cibulí a jako přílohu jsem zvolila kukuřici. Protože je kukuřice sama o sobě nasládlá, tak jsem tu sladkou chuť podtrhla ještě medem. Ale víc už v receptu.
Co budeme potřebovat? (pro 2 osoby)
  • 2 vepřové plátky
  • 1 lžíce medu
  • špetka soli
  • špetka pepře
  • lžička sušeného česneku
  • špetka sladké mleté papriky
  • 1 lžička sušeného rozmarýnu
  • 1 velká cibule
  • 2 lžíce oleje
Postup:
  1. Do mísy si dáme maso, nakrájenou cibuli na kolečka, veškeré koření, med a olej.
  2. Takto naložené maso promneme a necháme hodinu odležet.
  3. Na rozpálené pánvi smažíme maso zprudka 2 minuty z každé strany a pak na mírném plameni dalších 10 minut dusíme. S masem dáme do pánve rovnou i cibuli.


Jak jsem už řekla, maso jsem si dala s kukuřicí ale jakákoli jiná příloha bude výborná. Kromě rýže, řekla bych. K tomu by to bylo asi sušší.
A jako třešničku na dortu jsem si dopřála sladkou chilli omáčku.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!