pátek 5. října 2012

Pórek v sýrovém těstíčku

V obchodě jsem si koupila pórek, protože jsem měla přesně vymyšleno a sepsáno k čemu jej použiji. No jo, to bych ale nesměla být hlava děravá a nesměla bych papír ztratit. Takže jsem si sedla a přemýšlela jak jinak ho upravit. Na klasický dušený pórek jsem moc chuť neměla. A protože by zbyla směs z mouky a sýru z receptu na kuřecí plátky s kapary, tak volba byla jasná. Udělám pórek v sýrovém těstíčku.

Co budeme potřebovat?
  • 1 pórek
  • 1 lžíce strouhaného sýra
  • 1 vejce
  • 5 lžic mléka nebo smetany
  • 5 - 6 lžic mouky /mouku můžete přidat v závislosti na velikosti vejce...musí vám vzniknout těstíčko/
  • olej na smažení
  • sůl
Postup:
  1. Pórek si očistíme, nakrájíme na kousky dlouhé asi 10 cm a uvaříme je v osolené vodě do poloměkka. Pak pórek rychle ochladíme ve studené vodě.
  2. Z vejce, mléka, mouky , špetky soli a nastrouhaného sýra vymícháme těstíčko, ve kterém pórek namáčíme a následně osmažíme na oleji dozlatova.
Pórek můžete podávat buďto s chlebem, nebo bramborem. Pro osvěžení doporučuji skvělý dip z receptu, kde jsem dělala paprikové chipsy.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!