čtvrtek 12. července 2012

Pomazánka "co dům dal"

Protože jsem ještě stále u rodičů, tak si užívám snídaně na zahradě a to pěkně v klidu a nerušeně. A protože jsem dnes snídala něco opravdu moc dobrého a vlastně jsem měla i tu samou svačinu, tak jsem si řekla, že vám prostě musím napsat na tuhle výbornou pomazánku recept. Já vím, není to nic světového, ale až ji ochutnáte tak doufám, že se stane oblíbenou pomazánkou i u vás.
Co budeme potřebovat?
  • 2 lžíce pomazánkového másla
  • 2 lžíce Flory
  • 1 tavený sýr Apetito (velký obdelníček) nebo 2 trojúhelníčky
  • 1 až 1,5 lžíce tatarky 
  • 1/2 lžíce hořčice
  • 3 nadrobno nakrájené jarní cibulky bez natě (nať můžete využít pro tento recept)
  • sůl
  • pepř
Postup:
Veškeré ingredience zamícháme a dle chuti osolíme a opepříme. Množství tatarky se dává podle požadované jemnosti.

Ačkoli je to rychlý a jednoduchý recept, já si tuhle pomazánku natolik zamilovala, že jsem se musela podělit o recept :-)
Dobrou chuť!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!