čtvrtek 26. července 2012

Meloun ve víně

Dnes bylo venku opravdu velké teplo. Už na facebooku jsem avizovala, že si dnes hodlám koupit meloun a sníst ho pořádně vychlazený. A protože jsem přemýšlela co bych s melounem mohla vymyslet, tak jsem vymyslela tenhle osvěžující nápoj, který mi trochu připomíná sangrii, kterou piji velmi ráda, zvlášť, když jsem na dovolené.



Co budeme potřebovat? 
  • 3 hrsti nakrájeného melounu na kousky
  • 1 banán nakrájený na kolečka
  • 2 lžíce cukru
  • 0,5 - 1 l červeného vína
Postup:
  1. Do džbánku si dejte nakrájený meloun a banán. 
  2. Zalijte části vína, přidejte cukr a promíchejte.
  3. Poté dolijte džbánek vínem a opatrně promíchejte.
  4. Nechte alespoň 12 hodin uležet.
Tohle výborné pití si můžete dopřát s jakýmkoli ovocem, které máte rádi.
Podávejte ve sklenici s ledem.
Petra 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!