neděle 22. července 2012

Čokoládové lístečky

Protože je neděle, tak bych vám měla dát recept na dezert. Jelikož jsem ale tento týden zveřejnila už dva a byla jsem v kavárně a ještě mi včera kamarádka donesla Cheesecake, tak jsem přeslazená a dnes jsem se dezertu dobrovolně vzdala. Ale abych vás neochudila o recept, tak vám sem dám takový tip na to, jak si vytvořit krásné čokoládové lístečky, kterými můžete ozdobit dorty, poháry, zákusky, koktejly a cokoli dalšího, co vás napadne.



Co budeme potřebovat?
  • čokoláda na vaření
  • čerstvé lístky (máta, dub, buk, meduňka, javor...meze se nekladou)
  • štětec
Postup:
  1. Čokoládu si necháme rozpustit ve vodní lázní.
  2. Lístečky si očistíme a pomoci štětce je potřeme tenkou vrstvou čokolády. Necháme zaschnout.
  3. Po zaschnutí lístečky potřeme trochu silnější vrstvou čokolády - asi 1mm a opět necháme zaschnout.
  4. Nakonec opatrně živé lístky oddělíme od čokolády.


Čokoládové lístky necháme zasychat při pokojové teplotě. Ačkoli to bude trvat déle, než kdyby jste je dali do ledničky, tak věřte, že to stojí za to. Živé lístky půjdou lépe oddělat a čokoládové lístky se vám při manipulaci nebudou lámat a roztékat v rukou.
Přeji vám krásnou neděli!
Petra 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!