středa 18. července 2012

Kuře s cuketou

Dneska jsem měla velkou chuť na rýži, ale nechtěla jsem klasickou čínu a tak jsem vytáhla z  mrazáku kuře a z ledničky cuketu a vznikl tenhle recept. Doufám, že vám bude chutnat. Já si teda pochutnala a sympatické mi bylo, že jsem strčila kuře do trouby a bylo. Teda, občas jsem to musela chodit polévat :-)


Co budeme potřebovat?
  •  1 naporcované kuře
  • 1 cuketa nakrájená na tenké kolečka
  • 1 cibule
  • 1 lžíce tymiánu
  • 1 lžička rozmarínu
  • špetka soli
  • 8 stroužků česneku nakrájených na plátky
  • 1 citrón nakrájený na plátky
  • 3 dcl drůbežího vývaru
  • 2dcl bílého vína
Postup:
  1. Naporcované kuře si dáme do zapékací mísy, přidáme na kolečka nakrájenou cibuli, česnek, citrónové plátky.
  2. Vše osolíme a posypeme tymiánem a rozmarýnem.
  3. Nakonec zalijeme vývarem a vínem a přiklopíme. 
  4. Pečeme při 180°C přibližně 30 - 40 minut.
  5. Pak mísu odkryjeme, přidáme cuketové kolečka a pečeme dalších 15 minut. Během pečení párkrát polejeme.
Kuře je lehké, chutné a s rýží si na něm opravdu pochutnáte.
Dejte mi vědět třeba do komentáře nebo na facebook, zda jste recept vyzkoušeli a jak vám chutnalo.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!