úterý 24. července 2012

Netradiční obalované kuře

Kdo by neměl rád obalované kuře. Alespoň já o nikom nevím. A protože si říkám, že smažit kuře ve strouhance v oleji není až tak zdravé, tak jsem zvolila tuhle variantu. Kuře je výborné a hrozně rychlé a lehké na přípravu.

Co budeme potřebovat? (pro 2 osoby)
  • 4 kuřecí paličky
  • 2 lžíčky hořčice
  • 15 ml mléka
  • špetka soli
  • špetka pepře
  • ovesné vločky
Postup:
  1. Kuřecí paličky si omyjeme a osušíme.
  2. V malé mističce si smícháme mléko, sůl, pepř a hořčici. Marinádou potřeme každou paličku a následně ji obalíme v ovesných vločkách.
  3. Takto obalené paličky dáme na plech s pečícím papírem a pečeme při 180°C přibližně 40 - 50 minut.

Tohle rychlé jídlo jsem si zamilovala a musím říct, že mě překvapilo, jak byly ovesné vločky v této kombinaci výborné. Jako přílohu jsem zvolila brambory a okurkový salát.
Ke kuřeti se bude hodit například jogurtový dresing.
Doufám, že vám bude chutnat.
Petra 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!