úterý 21. února 2012

Pečené brambory s cibulí a paprikou

Taky máte zásoby cibule a brambor? My ano a proto vymýšlíme jak různě tyto potraviny zpracovat.
Potřebovala jsem rychlou večeři a tak jsem vyzkoušela tyhle brambory.

Co budeme potřebovat?
6 brambor, 4 cibule, 1 bílá paprika, sůl, tymián, mletá červená paprika, 3 lžíce oleje

Postup:
Brambory si naškrábeme, nakrájíme na tenké kolečka a vyskládáme na pečící papír na plechu. Posypeme lžičkou solí, lžičkou červené papriky a lžičkou tymiánu. Dáme péct do trouby na 180°C na 15 minut. 
 Mezitím si na oleji osmažíme oloupanou a na půlměsíčky nakrájenou cibulku a na kousky nakrájenou papriku. 
 Až máme cibulku dozlatova, tak zeleninu i s olejem přidáme k bramborům a dáme péct ještě asi na 15 minut.
 Sama jsem byla překvapená, jak mi brambory chutnali. Můžete je jíst samotné nebo použít jako přílohu.
Dobrou chuť!
 Petra



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!