sobota 28. dubna 2012

Zapečené brambory s olivami

Protože k nám přišla návštěva a potřebovala jsem vymyslet něco rychlého k občerstvení a měla jsem doma nadbytek brambor a žádné brambůrky ani tyčinky a podobně, tak jsem vytvořila tyhle brambory a mě samotnou překvapilo, jak byly dobré.

Co budeme potřebovat?
  •  4 velké brambory
  • sůl
  • 1 lžička provensálského koření
  • 4 lžíce olivového oleje
  • 2 stroužky česneku
  • mozzarella
  • černé olivy
Postup:
Brambory si oloupeme, nakrájíme na silnější kolečka (asi 1 cm) a dáme vařit, dokud nejsou trošku měkké (cca 10 minut). Než se nám brambory uvaří, tak si smícháme olej, prolisovaný česnek, špetku soli a provensálské koření. Černé olivy si nakrájíme na půlky - potřebujeme na 1 kolečko asi 2 olivy. Předvařené brambory si vyskládáme na plech s pečícím papírem. Každé kolečko potřeme olejem s kořením a česnekem, poklademe olivami a nakonec položíme kousek mozzarelly. Takto připravené brambory dáme zapéct na 200°C na 15 minut.

Hotové brambory můžete podávat jako přílohy nebo jako chuťovku. Tak i tak si pochutnáte.
Dobrou chuť!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!