čtvrtek 2. srpna 2012

Vařené brambory s libečkovou pomazánkou

Krásný podvečer,
protože jsem tak trochu neplánovaně u rodičů a miluji maminčin květináč, který voní po bylinkách, musela jsem toho využít a něco uvařit. Ani jsem nepřemýšlela nad tím co, jen jsem měla jediný cíl, a to použít můj tolik oblíbený libeček. Takže vznikla tahle pomazánka, nebo možná salát, který si určitě dokážu představit i na chlebíčkách nebo jednohubkách.


Co budeme potřebovat? (pro 1 osobu)
  • 1/2 malé cibulky
  • 1/4 šunkové klobásky
  • 1 plátek sýra
  • hrst nasekaného libečku
  • 1 lžička majonézy
  • 4 malé brambory
  • špetka soli
  • špetka pepře

Postup:
  1. Brambory, které by měli být nové, si dáme vařit ve slupce. 
  2. Než se nám uvaří, tak si nadrobno nakrájíme cibulku, klobásku a sýr. Přidáme sůl, pepř, libeček, majonézu a promícháme.

Hotové uvařené brambory rozpůlíme a naservírujeme je na talíři se vzniklou pomazánkou.
Tohle jídlo je hrozně jednoduché a tvořila jsem ho "za pochodu". Libeček jídlo krásně provoněl a dal mu dominantní chuť, kterou mám moc ráda.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!