čtvrtek 9. srpna 2012

Tortily pro vegetariány

Krásný den,

při dnešním receptu jsem myslela také na ty, kteří nejí maso. Já osobně miluji tortily pro to, že jsou flexibilní a jak si je naplníte je zcela na vás. Dnes se mi podařila taková kombinace, která mě svou chutí naprosto dostala. A protože v tortile nebyl ani kousek masa, tak je naprosto vhodná pro všechny, kteří neholdují masu.



Co budeme potřebovat?
  • pšeničné tortily
  • černé olivy
  • kukuřice z plechovky
  • uzený sýr
  • jogurtový dresing (recept najdete zde)
  • kapie
Postup:
  1. Tortily, které jsme si předtím ohřáli například v mikrovlnce, si potřeme lžící dresingu a doprostřed naskládáme nakrájené olivy, kapii, sýr a kukuřici.
  2. Vše zarolujeme. Jak takovou tortilu zabalit najdete zde.
Jídlo je hotové raz dva a je výborným obědem či večeří v každém ročním období. Doufám, že vám budou chutnat.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!