pondělí 13. srpna 2012

Cuketové špízy


A máme tady opět pondělí. Za mých studentských let mi tento den nějak nevadil, protože jsem měla zpravidla v pondělí volno, ale čím víc se blíží pracovní proces, tím víc si začínám říkat, jak to pondělí bude náročné. A tak nezbývá nic jiného, než si ho prostě nějak zpříjemnit. A dnes to může být třeba těmito špízy.


Co budeme potřebovat? (na 4 špízy)
  • 16 koleček cukety
  • 16 kostiček vepřové kýty
  • 1 cibule rozkrojená na čtvrtky
  • 20dkg plátků anglické slaniny
  • 1 bílá paprika
  • 1 lžíce olivového oleje
  • 1 lžička tymiánu
Postup:
  1. Na špízové jehly, nebo špejle napíchneme postupně cibuli, slaninu, cuketu, maso a papriku. Jednotlivé kousky za sebe můžete klást jak chcete, ale doporučuji slaninu dávat k zelenině, krásně se ochutí.
  2. Jednotlivé špízy pokapeme lehce olejem a posypeme tymiánem.
  3. Teď už stačí špízy dát na gril a pár desítek minut si počkat.

 Doufám, že vám bude chutnat. Já už se těším, až si špíz dneska ugriluji. Včera jsem si udělala dva, jeden jsem vám nafotila a druhý mě čeká dnes :-)
Tak přeji krásný den
Petra












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!