čtvrtek 30. srpna 2012

Masové koule s hráškem a sýrem

Dnešní recept není nijak speciální, jen jsem potřebovala spotřebovat zbytek hrášku a tak jsem přemýšlela jak. Na salát jsem neměla chuť a tak padla volba na mleté maso a tyhle na rychlo vymyšlené masové koule.
Musím říct, že to bylo dobré a takhle experimentovat budu asi častěji.


Co budeme potřebovat?
  •  250g mletého vepřového masa
  • 1 malá konzerva hrášku
  • hrst strouhaného sýra
  • špetka majoránky
  • špetka grilovacího koření
  • olej

Postup:
  1. Mleté maso jsem v míse promíchala s hráškem, strouhaným sýrem a kořením.
  2. Ve dlaních se vytvořila koule, které jsem pak smažila na pánvi ve větší vrstvě oleje.
  3. Během smažení, které doporučuji alespoň 20 minut, je potřeba koule otáčet, aby se prosmažily ze všech stran.
Masové koule jsem podávala s vařenými brambory a dresingem, který jsem pro dvě osoby vytvořila s půl kelímku zakysané smetany, třech stroužků prolisovaného česneku, špetky soli, pepře a libečku.
Kombinace masa a dresingu byla mňamózní! /hm,  nevím jak mě ten výraz napadl :-) /
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!