neděle 12. srpna 2012

Kuřecí paličky na jogurtu

Krásný nedělení večer,

dnešní recept je opět typu dát vše do jedné nádoby, zapnout a čekat. Přitom je to ale dobré a zároveň to lahodí oku. Tento recept mě napadl, když jsem se potřebovala zbavit bílého jogurtu, který jsem měla v ledničce už dlouho. Doufám, že i vám bude tohle jídlo chutnat stejně jako mě.


Co budeme potřebovat?
  •  4 kuřecí paličky
  • 1/2 sáčku mražených zelených fazolek
  • 1 kelímek bílého jogurtu
  • špetka soli
  • špetka pepře
  • 1 lžička rozmarýnu
  • 1dcl vody
Postup:
  1. Do zapékací mísy nebo pekáčku si dáme bílý jogurt, který promícháme se solí, pepřem a rozmarýnem. Pak přidáme kuřecí paličky a v jogurtu je obalíme. 
  2. Podlijeme vodou a dáme péct na 180°C asi na 30 minut.
  3. Poté přisypeme zelené fazolky, promícháme a pečeme ještě dalších 20 minut.
Hotové kuře podávejte s bramborem, protože na rýži mi to přijde suché z toho důvodu, že nevznikne příliš šťávy.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!