pondělí 17. září 2012

Zapečená krkovička

Až bude někdo ve vašem okolí tvrdit, že bez masa nevydrží jen chlapi, tak je vyveďte z omylu a odkažte je na mě. Protože já dnes dostala takovou chuť na pořádný kus masa, že jsem v obchodě vybrala ten nejhezčí a hned si ho doma připravila. A musím říct, že jsem opravdu masožravec a kdybych se měla někdy krmit jen výhonky, zeleninou a čímkoli dalším jen ne masem tak bych se asi po týdnu zbláznila. No a jak dopadl můj krásný kousek  masa se můžete podívat v dnešním receptu.

 
Co budeme potřebovat?
  • 4 plátky vepřové krkovičky
  • sůl
  • 4–6 stroužků česneku
  • máslo na vymazání
  • 1 velká cibule
marináda
  • 2 lžíce oleje
  • 2 lžíce sójové omáčky
  • 6 lžic ostrého kečup
  • 1 lžička medu
  • 1 lžička sladké papriky
  • ½ lžičky pepře
Postup:
  1. Plátky krkovičky naklepeme, na stranách nařízneme, aby se při pečení nekroutily, a z obou stran je důkladně osolíme.
  2. Potřeme česnekem a dáme do vymazaného pekáčku. 
  3. Na maso nasypeme drobně nakrájenou cibuli a vše zalijeme marinádou smíchanou ze všech ingrediencí a navíc 50 ml vody. 
  4. Přikryjeme a dáme do trouby předehřáté na 180 °C. Pečeme hodinu
 Jako přílohu jednoznačně zvolte šťouchané brambory s petrželkou, které se k tomu perfektně hodí.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!