středa 12. září 2012

Plněné žampiony

Koupila jsem si žampiony, které na mě v obchodě volali kup si nás, budeme ti chutnat. Už ta vůně mě nabudila a přemýšlela jsem, jak si je upravit. A protože jsem měla doma cuketu, tak jsem si řekla, že zkusím udělat plněné žampiony. Jak to dopadlo, můžete posoudit sami a budu ještě raději, když tento recept vyzkoušíte.

Co budeme potřebovat?
  • 15ks žampionů
  • 5 koleček cukety asi 0,5cm široké
  • 2 lžíce nastrouhaného sýra
  • strouhanka
  • 1 lžíce oleje
Postup:
  1. Žampiony zbavíme nožiček, které opatrně vyřízneme.
  2. Cuketu nakrájíme na opravdu malé kousky a dáme je do hlaviček žampionů.
  3. Na každý žampion dáme trochu strouhaného sýra a posypeme jej strouhankou. Asi jedna lžička strouhanky na žampion.
  4. Nakonec žampiony pokapeme lehce olejem a dáme péct na 20 minut na 190°C.
Hotové žampiony můžete podávat s pečivem, bramborami nebo salátem.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!