pondělí 10. září 2012

Flíčky s houbovou omáčkou

Protože jsem houbař a houby miluji, rozhodla jsem se přidat jeden recept, kde se dá tato dobrota využít. Jelikož jsem ale letos ještě ani jednu nenašla, musela jsem je nahradit žampiony z konzervy. Nicméně to na dobrosti tohoto jídla neubralo.



Co budeme potřebovat?
  •  žampiony v konzervě
  • 1 střední cibule
  • 2 stroužky česneku
  • flíčky (nebo těstoviny dle chuti)
  • 2 lžíce másla
  • sůl
  • 1/2 kávové lžičky oregana
  • pepř
  • 100 ml vývaru (já použila z kostky)
  • 1 kávová lžička škrobové moučky
  • 1 kelímek smetany (cca 200ml)
  • 1 lžíce nasekané petrželky
Postup:
  1. Žampiony necháme okapat.
  2. Cibuli a česnekem oloupeme a nakrájíme nadrobno.
  3. Těstoviny uvaříme dle návodu.
  4. V hrnci nebo na pánvičce rozpustíme máslo a cibuli a česnek na něm zpěníme. Přidáme žampiony i oregano a na středním teple za stálého mícháne opékáme přibližně 3 minuty.
  5. Zalijeme vývarem a pak povaříme.
  6. Škrobovou moučku rozmícháme ve studené smetaně, vlijeme do omáčky, promícháme a povaříme.
  7. Nakonec přihodíme petrželku a omáčku případně osolíme a opepříme.
  8. Omáčku promícháme s okapanými těstovinami.
Na talíři můžete jídlo dozdobit čerstvou petrželkou.
Musím říct, že ačkoli jsou těstoviny "hladové" jídlo, tak se smetana postarala o to, že jsem byla sytá pěkně dlouho.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!