úterý 4. září 2012

Obložený arabský chléb

Protože jsem ještě stále nemocná a horečka mě nechce opustit, zvolila jsem pro dnešek něco jednoduchého, abych nemusela trávit přípravou hodně času a aby to bylo přitom nápadité pro vás čtenáře.
Doufám, že mi prášky a čaje brzy zaberou a já budu moci pro vás opět normálně vařit.


Co budeme potřebovat?
  •  1 arabský chléb
  • 1 lžíce dijonské hořčice
  • 1 lžička medu
  • sůl
  • pepř
  • rajče
  • černé olivy bez pecky
  • mozzarella
  • bazalka
Postup:
  1. Arabský chléb si dáme opéct do trouby asi na 160°C na 10 minut. Pak jej opatrně rozkrojíme podélně.
  2. Než se nám chléb opeče, v míse si smícháme hořčici, med a dochutíme solí a pepřem podle chuti.
  3. Spodní polovinu chleba potřeme polovinou dresingu, poklademe plátky rajčete, oliv a mozzarellou. Nakonec posypeme čerstvou bazalkou a opět lehce potřeme zbylým dresingem.
  4. Přiklopíme druhou půlku chleba.
Doufám, že vám to bude chutnat, protože já si tuhle kombinaci zamilovala. Obzvláště medovo-hořčicový dresing byl vynikající.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!