čtvrtek 13. září 2012

Cizrna se zeleninou

Jednou na návštěvě u známých jsem ochutnala tousty s cizrnovou pomazánkou. Hrozně mi to zachutnalo a tak jsem si řekla, že zkusím cizrnu zařadit i do své kuchyně. A jak dopadlo naše první seznámení se můžete dovědět v tomto receptu.

Co budeme potřebovat?
  • 1 balíček cizrny
  • 1 plechovka loupaných krájených rajčat
  • 1 malá cuketa
  • 2 stroužky česneku
  • špetka soli
  • špetka pepře
  • 3 lžíce olivového oleje
  • lžíce nasekaného čerstvého libečku
  • strouhaný sýr na ozdobení
Postup:
  1. Cizrnu si namočíme a necháme ve vodě asi 10 hodin. Pak ji přecedíme a v nové vodě uvaříme. Vaříme do změknutí. U mě to trvalo přibližně hodinu a půl.
  2. Na pánvi si rozehřejeme olej, přidáme nakrájenou cuketu (tvar nechám na vás) a asi 5 minut smažíme. Pak přidáme loupaná rajčata včetně šťávy a vaříme ještě dalších 5 minut. 
  3. Jako poslední přidáme cizrnu a ještě 5 minut povaříme.
  4.  Nakonec osolíme, opepříme, přidáme prolisovaný česnek a čerstvý libeček.
 
Hotovou cizrnu na talíři dozdobíme sýrem. Zdravé a chutné jídlo, které ještě vypadá na pohled lákavě.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!