pátek 16. listopadu 2012

Plněná paprika

Dnes jsem došla domů s tím, že si dám na večeři domácí škvarky, čerstvý chleba a okurek. Protože mi však škvarky sežral pes, čímž mu za to opravdu děkuji, tak jsem musela vymyslet náhradní plán. Vytáhla jsem z ledničky dvě papriky a pak přemýšlela jak je zužitkuji. Jídlo jsem měla vymyšlené za 5 minut a za dalších čtyřicet už jsem večeřela. Takže tento recept se dá řadit mezi opravdové rychlovky.
Co budeme potřebovat?
  • 2 velké barevné papriky (žlutá, zelená, červená)
  • 200g mletého masa
  • 2 menší rajčata
  • 3 stroužky česneku
  • špetka soli
  • špetka pepře
  • 1 lžička tymiánu
  • 1/2 plechovky červených fazolí
  • 2 lžíce oleje
  • 2 lžíce sladké chilli omáčky
Postup:
  1. Papriky si rozpůlíme a zbavíme ji semínek.
  2. Na pánvi si na rozpáleném oleji osmažíme mleté maso s prolisovaným česnekem, asi po dobu 10 minut. 
  3. Osolíme, opepříme.
  4. Přidáme na malé kousky nakrájená rajčata a okapané fazole.
  5. Prohřejeme asi 2 minuty, přidáme chilli omáčku, tymián a promícháme.
  6. Směs dáme do půlek paprik, které nám tvoří jakousi mističku.
  7. Pečeme při 180°C asi 30 minut, dokud nejsou papriky měkké. 
  8. Těsně před koncem pečení posypeme strouhaným sýrem, nebo přikryjeme plátkem sýra, který necháme rozpustit.
Rychlé, jednoduché jídlo, které si můžete dát k večeři. I bez přílohy krásně zasytí. Doporučuji zkusit jej se zakysanou smetanou.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!